معرفی کتاب قدرت من هستم

معرفی کتاب

کتاب «قدرت من هستم» در سال ۲۰۱۵ به چاپ رسیده و یکی از جذاب ترین و پرمخاطب ترین کتاب‌های جول اوستین به حساب می آید. جول اوستین در این کتاب من قدرت هستم به صورت کامل درباره قدرت کلام و «من هستم»هایی که از آنها استفاده میکنیم صحبت می‌کند. جول اوستین (Joel Osteen) در سال ۱۹۶۳ در ایالت تگزاس آمریکا متولد شده است. او کشیش اعظم کلیسای بزرگ لیکوود است. کنفرانس ها و صحبت های او به طور متوسط ۷ میلیون بیننده در طول یک هفته و ۲۰ میلیون بیننده در طول یک ماه دارد و همچنین در ۱۰۰ کشور مختلف در سراسر دنیا پخش می‌شود. جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در لیست ۱۰ انسان تاثیرگذار جهان قرار گرفت. تا به امروز هفت کتاب از این نویسنده منتشر شده است که تمامی این کتاب‌ها در رتبه بالای کتاب‌ های برتر نیویورک تایمز قرار دارند و بعضی از آن‌ ها بیش از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌ اند.

جول اوستین در کتاب قدرت من هستم (The Power of I Am) سعی در بیان این نکته بسیار مهم است دارد که انسان با فکر کردن به هر چیزی و با انتخاب هر صفتی برای خود، به سمت آن جذب میشود. در واقع هر ویژگی و کلمه ایی که بین دو کلمه من هستم قرار دهید، به نحوی آن را به زندگی خود دعوت می کنید. باید سعی کنید که در زندگی خود از جملات مثبت استفاده کنید. برای نمونه اگر در زندگی خود به طور مکرر بگویید که من قوی هستم، باید منتظر این باشید که این ویژگی به سمت شما کشیده شود و شما از آن بهره‌ مند خواهید شد و همینطور خلاف این موضوع نیز اتفاق خواهد افتاد.

تعداد بسیاری از افراد در زندگی خود حتی یک‌ بار هم نگفته‌ اند «من زیبا هستم. من توانا هستم». آن‌ها بیشتر روی عیب های خود و روی موضوعاتی که در مورد خودشان دوست ندارند توجه می‌ کنند و دائم به این توجه می‌ کنند که نقض ها و نیاز های زندگی‌شان در کجاست. زمانی که می‌گویید «من زیبا هستم»، زیبایی به سمت شما خواهد آمد و دنبال شما می‌گردد. جوانی می‌آید و دنبال شما می‌گردد. تازگی و شادابی به سمت شما خواهد آمد. هیچکس به اندازه خودتان تاثیر گذار نیستید. این باید از زبان خود شما بیرون بیاید. اگر میخواهید از تاثیرات مطالعه آگاه شوید مقاله مربوط به تاثیرات و نتایج کتابخوانی را مطالعه کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: قدرت “من هستم”
فصل دوم: مثبت‌گرا باشید یا این‌که کاملاً ساکت باشید
فصل سوم: همان را بگویید
فصل چهارم: جذب‌ کنندۀ برکت و فراوانی
فصل پنجم: من آزاد هستم
فصل ششم: من ارزشمند هستم؛ بدانید چه کسی هستید
فصل هفتم: من شاهکار خلقت هستم؛ خود را شاهکار بدانید
فصل هشتم: من خشنود هستم؛ زندگی رضایت‌بخش
فصل نهم: من راضی هستم؛ از آن کسی که هستید راضی باشید
فصل دهم: من پیروز هستم؛ زیر پایتان است
فصل یازدهم: من ثروتمندم؛ ذهنیت پر برکت داشته باشید
فصل دوازدهم: من هدفمند هستم، زمان را تحت کنترل درآورید
فصل سیزدهم: من مصمم هستیم؛ نعمت پایان‌ دهنده
فصل چهاردهم: من قدرتمند هستم؛ شما از پس کارها بر خواهید آمد
فصل پانزدهم: من صبور هستم؛ خداوند به شما نظر داشته است
فصل شانزدهم: من بخشوده هستم؛ به زمان‌بندی خداوند اعتماد کنید
فصل هفدهم: من حفاظت شده هستم؛ خداوند انسان‌های دارای عیب را دوست دارد
فصل هجدهم: من محافظت شده‌ام؛ کارتان تمام است
فصل نوزدهم: من سخاوتمندم؛ خودتان معجره شوید

مشخصات کتاب من قدرت هستم

نام کتاب کتاب قدرت من هستم
نویسنده جول اوستین
مترجم فریبا سبز چمنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار ۱۳۹۶

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا